20/3/07

Ελαιογραφία (7ο μέρος)


Η Σκέψη μου
Σε σένα
Στον τρόπο που
Αποκοιμήθηκες
Χθες βράδυ
Στην αγκαλιά μου
Φώλιασες
Νανούρισμα στον
Ύπνο σου
Οι χτύποι της
Καρδιάς μου
Σύνδεση
Ονειρικού με
Πραγματικό
Ο τρόπος που
Με κράταγες
Σφικτά
Να μη σου Φύγω
Να με νιώθεις
Κι εγώ
Στο μέτωπό σου
Χάδι
Απαλό
Κανάκεμα
Μη και μου ξυπνήσεις
Τραγούδι
Η ρυθμική
Ανάσα σου
Κι εγώ
Απέμεινα
Να σε νιώθω
Να σε κοιτώ
Να σε αγγίζω
Να σε φιλώ
Απαλά
Πάντα
Μη και μου ξυπνήσεις.

Με κάνεις να ονειρεύομαι...

[Dreaming of You by Talantbek Chekirov]

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

thelo na se aggixo kai na iremiso... na se do kai na oneifto...na se filiso kai na petaxo...thelo na do esena kai na me magepseis

eρωτακι είπε...

Γλυκέ μου άντρα,
Ο,τιδήποτε λιγότερο από την αγκαλιά σου,
είναι το τίποτα.
Ο,τιδήποτε λιγότερο από τα φιλιά σου,
είναι δυστυχία.
Ο,τιδήποτε λιγότερο από τα μάτια σου,
είναι το σκοτάδι.
Καρδιά μου...
Μου λείπεις...........