7/2/07

Εσύ κι εγώ μαζί



Τί απόγευμα κι αυτό το χθεσινό...
Άλλα είχα κατά νου και άλλα έγιναν.
Ήμουν τόσο κουρασμένη από τη δουλειά, που άθελά μου με πήρε ο ύπνος, και σώμα και πνεύμα ενώ ήθελαν να είναι εκεί για σένα, αδυνατούσαν, και έτσι με πήρε ο ύπνος...
Παρά τις προσπάθειές σου να με ξυπνήσεις, κατάφερα να σηκωθώ αργά τη νύχτα μόνο για λίγο, και μετά ξαναέπεσα, αυτή τη φορά όμως είχα όλη την τύχη του κόσμου με το μέρος μου, γιατί κοιμήθηκα στην αγκαλιά σου, με την αίσθηση της ανάσας σου στο λαιμό μου και τα χέρια σου τυλιγμένα γύρω μου προστατευτικά... Τί άλλο να ζητήσω όταν έχω όλα αυτά? Τίποτα.

Σήμερα το πρωί και πάλι δεν μπορούσα να ξυπνήσω με τίποτα, παρά τις φιλότιμες προσπάθειές σου, αγάπη μου. Ευτυχώς τα κατάφερα, αν και με την ψυχή στο στόμα, και δεν άργησα στο γραφείο, γιατί είχα από το πρωί τρελό όγκο δουλειάς και ραντεβού.

Σήμερα θα είναι ένα βράδυ χωρίς ύπνο, για να σε δω όσο περισσότερο γίνεται.
Σ'αγαπώ και σε σκέφτομαι κάθε λεπτό της ημέρας, μάτια μου.

Δεν υπάρχουν σχόλια: