24/1/07

Τ'Ανάπλι


Τ'Ανάπλι, ευρέως γνωστότερο ως Ναύπλιο, η πρώτη πρωτεύουσα της Ελλάδας, υπήρξε ο ταξιδιωτικός μας προορισμός το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε... Πρώτη μου φορά στο Ναύπλιο, και την έζησα μαζί σου!
Πόσες νέες εικόνες, πόσες μυρωδιές, πόσοι νέοι δρόμοι για τη σκέψη και την όρασή μας, αχόρταγοι πρωταγωνιστές της ύπαρξής μας!
Η βόλτα μας με το καραβάκι στο μικρό φρούριο πάνω στο νησάκι των Αγίων Θεοδώρων, το Μπούρτζι.
Η βόλτα μας με το τρενάκι σε όλη την πόλη.
Το υπέροχο λιοντάρι της Βαυαρίας, σκαλισμένο στο βράχο από τον γλύπτη Siegel, νωχελικά ξαπλωμένο και εναρμονισμένο με τον όγκο του άγριου βράχου.
Οι βόλτες μας στα γραφικά σοκάκια, που τόσο μου ξύπνησαν μνήμες από τη δική μου πατρίδα.
Τα όμορφα, γραφικά μαγαζάκια με λογιών-λογιών πράγματα, αντικείμενα τέχνης, συνιθισμένα και παράξενα πραγματάκια όμορφα αραδιασμένα στα ράφια.
Όλα όμορφα, παστρικά, παραμυθένια, σαν από όνειρο βγαλμένα.
Και δίπλα μου εσύ, να με κρατάς αγκαλιά ή από το χέρι καθώς σεργιανίζαμε στα σοκάκια της πόλης, να με κοιτάζεις και να νιώθω πως έχω τον κόσμο όλο...
Το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε ήταν μία υπέροχη απόδραση από την καθημερινότητα και το άγχος.
Ήταν μία ακόμη ευκαιρία να κάνουμε και οι δύο αυτό που τόσο αγαπάμε: να ταξιδέψουμε, κυριολεκτικά και, κυρίως, μεταφορικά!...
Το Ναύπλιο είναι ένας προορισμός που θα επισκεπτόμαστε συχνά - υπόσχεση που δώσαμε σιωπηρά στους εαυτούς μας, αλλά και ο ένας στον άλλον και στους φίλους μας που ήλθαν μαζί μας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: