11/10/07

http://erotas.wordpress.com/

Πέρυσι, Οκτώβρη 2006, μάζευα τα υπάρχοντά μου. Μετακόμιση σε νέα περιοχή, νέο σπίτι, νέα ζωή. Ήρεμη, όμορφη, χωρίς κίνηση (sic) και δίπλα στη θάλασσα.

Κάπως έτσι, μιλώντας χθες βράδυ στο τηλέφωνο με μία από τις καλυτεροτερότερες (μα τί έχεις πάθει σήμερα μ'αυτή τη λέξη, μού λες;!!) φίλες μου, της έλεγα πως σήμανε η ώρα, ήλθε η στιγμή, να μαζέψουμε την πραμάτεια της ψυχής μας, και να την πάρουμε από τον stubborn (sic) Mr. Blogger και να την πάμε στον θαυμαστό κόσμο της Wordpress.
Συμφώνησε απόλυτα, λέγοντάς μου πως κι εκείνη έχει απηυδήσει με τον Blogger (μα γιατί το λέτε;;;) και το αφήσαμε εκεί, αφού συμφωνήσαμε πως πρέπει να ρωτήσουμε κάποιον που να γνωρίζει το πώς, ώστε να μας κατατοπίσει (αδαείς! τσ!).
Σήμερα, περιχαρής, μου λέει είναι πανεύκολο, κάνε αυτό, αυτό κι αυτό κι είσαι έτοιμη!!
Όπερ και εγένετο! Το θέλημά της!
Σημαδιακός μήνας ο Οκτώβρης!
Μπαίνω σε νέα σπίτια και νέες ζωές!
Πλέον, θα τα λέμε από εδώ http://erotas.wordpress.com/
Να είστε υπομονετικοί μόνο! Θα μου πάρει μέρες να ξεπακετάρω και να σιγυρίσω σωστά, να κάνω τα ξεκαθαρίσματά μου, να το στολίσω...

14 σχόλια:

Unknown είπε...

re mania sas na fygete oles thn idia mera....:)

leila είπε...

.. no comments..
μονο μιαου!!

Ανώνυμος είπε...

Νέα αρχή! Νέα ζωή!!
Πακετάρησε μόνο αυτά που πρέπει, για αρχείο βρε παιδί μου, τα άλλα άστα πίσω, γιατί εκεί πρέπει να μείνουν.
Θα έχεις πολλές λευκές σελίδες να γεμίσεις!!!
Φιγιάκιαααααααααααααααα

purple είπε...

γιατι δεν μπορω να αφησω σχολιο στο νεο σπιτικο :-( ???
κανω κατι λαθος?

Ανώνυμος είπε...

Τι έγινε κοπελιά....σε πείσαμε;

Καλή "μεταφορά"!!!
Φιλάκια πολλά

eρωτακι είπε...

@zoaki
Παράξενες, παιδί μου, τί να πεις (τί περίμενες???)
χιχι!!... έλα κι εσύ!

@leilaκι
Μιάου και ξερώ ψωμί!!!
Φιλί!

@μωβένια
Μη μου λες τέτοια!!!! :(((

@σταλίτσα
Με πείσατε! Φιλάκι (βοηθήστε, γιατί είναι ζόρικη για νεούδια η wordpress!!)

purple είπε...

ξαναδοκιμασα τιποτα :-(

eρωτακι είπε...

@Μωβένια
Βρε γλυκιά μου, εγώ πώς άφησα?! Σαν τεστ το έκανα. Πατάς πάνω στα comments.

Λαχανάκιιιιι, βοήθα τον κόσμο!!

Unknown είπε...

καλησπέρα γλυκό μου ερωτάκι....
είμαι καινούρια στην παρεούλα εγώ..
μου άρεσε πάρα πολύ το blog σου!!
και η εκτέλεση που διάλεξες είναι η πιο αγαπημένη μου για το τραγούδι των u2!!!
θα χαρώ να σε δω και στο δικό μου σπιτάκι ...

φιλάκια γλυκά

_Κυβέλη_

iLiAs είπε...

..cu there ερωτευμενακι :)

Paranoia είπε...

δεν ξέρω αλλά σαν νιώθω έτσι, σε επισκέπτομαι και τελικά ναι, είναι όμορφα εδώ στο σπίτι σου

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ είπε...

Καλορίζικο το νέο"σπιτικό"σου

Σπύρος είπε...

Kαλή αρχη στο νέο σου σπιτάκι!!!!

eρωτακι είπε...

@Κυβέλη Δραγούμη
Σε καλωσορίζω με χαρά!
Θα σε επισκεφθώ λίαν συντόμως!
Θα τα λέμε στο νέο μου σπιτικό, με ζεστά ροφήματα, κουλουράκια, αναμμένο τζάκι και μουσικές που γουστάρουμε!
Να είσαι πάντα καλά!

@ηλίας
;)

@Φιορούλι
Χαίρομαι να σε κάνω να νιώθεις όμορφα! Αυτό σημαίνει πως βάζω ένα μικρό λιθαράκι σε έναν άνθρωπο!
Σε φιλώ με αγάπη!

@νίκος
Καλώς πέρασες! Θα τα λέμε εκεί!

@lockheart
Μερσί, Σπυρέτο μου!

@all, friends and visitors
Τα λέμε στο νέο σπιτάκι, πιά!
Φιλιά πολλά και ευχαριστώ για όλα!!