14/9/07

Σαν Έρωτας

Η νύχτα χαϊδεύει το μέλι των ματιών σου.

Σαν το κάρβουνο, σωστός ζωγράφος, σε γεμίζει με σκιάσεις. Σα χάδι.

Ο κάματος της μέρας σού προσδίδει μία όψη μυστική.

Σαν έρωτας.

Μένω να σε κοιτάζω, είναι το μόνο που μπορώ να κάνω.

Ξεμένω από λογική και παράνοια.

Μένω να σε κοιτάζω, ξέπνοη, με την καρδιά μου να χτυπά ακανόνιστα.

Πόσα θέλω να σου πω, και συνάμα, πόσα θέλω να αποσιωπήσω.

Δεν μπορείς να τ’ ακούσεις, μα τ’ αφουγκράζεσαι.

Μου λείπεις τη στιγμή που είσαι δίπλα μου.

Μόνο η ματιά σου διανύει αστραπιαία τις αποστάσεις μέσα μου.

Σαν τις αγγίζει, σα χάδι, λυτρώνομαι, ανασταίνομαι. Πετώ ψηλά.

Μόνο η ματιά σου γεφυρώνει τις αλήθειες και τα θέλω μας.

Μένω να σε κοιτάζω, και την ίδια εικόνα να ονειρεύομαι.

Μέχρι που ξυπνώ. Καλή μου μέρα, αν ξυπνώ…

12 σχόλια:

Σπύρος είπε...

Καλημέρα απλά υπέροχο

eρωτακι είπε...

@lockheart
Καλημέρα, σ'ευχαριστώ!!! Πολύ-πολύ!!!

Dreamgirl είπε...

Πού όμορφα συναισθήματα και πολύ όμορφος τρόπος να τα περιγράφεις!

Ανώνυμος είπε...

Mέχρι που θα έρθει κάποια μέρα, που θα ξυπνήσεις και θα χαμογελάσεις γλυκά όταν δεις ότι είναι δίπλα σου και το όνειρο θα συνεχίζεται.
Καλησπέρα ερωτάκι και καλό σαββατοκύριακο!

eρωτακι είπε...

Σήμερα που ξύπνησα, όντως, δεν ήταν δίπλα μου.
Ήταν αλληγορική η όλη περιγραφή όμως, γλυκιά μου σταλαγματιά..
Σ'ευχαριστώ!
Σε φιλώ, καλό σαββατοκύριακο και σε σένα!

leila είπε...

το σημερινο σου ποστ κανει παρεα με φθινοπωρινη διαθεση.. λιγο μελαγχολικο αλλα ελπιδοφορο.. σαν ερωτας!

καλο σκ eρωτα!!

eρωτακι είπε...

@leila
Κάπως έτσι...
Καλό σκ!! Νιάου!!

iLiAs είπε...

Καλή σου μέρα! :)
Να είναι χαμογελαστή, τρυφερή!
φιλί

Νίνα είπε...

Καλημερουδια..μην ξυπνάς είναι νωρίς =****

Suspect είπε...

Ένας άντρας θέλει να είναι πάντα η πρώτη αγάπη μιας γυναίκας.
Mια γυναίκα θέλει να είναι πάντα το τελευταίο ειδύλλιο ενός άνδρα.

Oscar Wilde

run Stella, run είπε...

καλησπερα και ανειρα γλυκα διδυμακι! ειναι ωραιο να κοιμασαι, και ακομα ωραιοτερο να ξυπνας.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τρυφερά συναισθήματα πλημμυρίζουν κι' εγώ εύχομαι από καρδιάς να σας δένουν ακόμη και ύστερα από πολλά, πολλά χρόνια

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές