13/6/07

Photo-ιστοριούλα

Ένα Photo-γραμματάκι στον Έρωτα της ζωής μου

Καρδιά μου,

Θα ήθελα να ήμασταν σε ένα μέρος μακριά από όλους και από όλα, οι δυό μας


Να βλέπαμε το απέραντο γαλάζιο της λατρεμένης μας θάλασσας

Να ανακαλύπταμε τη νέα ζωή όπως εκείνη γεννιέται μέσα στα σπλάχνα της θάλασσας



Κάπου εκεί, θα σκεφτόμουν τον μικρό μου Άλεξ και θα μελαγχολούσα…




Θα έπαιρνα ένα χαρτάκι, θα του έγραφα πόσο τον αγαπώ και πόσο μου λείπει, και θα το έβαζα σε ένα μπουκάλι, να το πάρει μαζί της η θάλασσα, που επικοινωνεί με τις ψυχούλες...



Τα δάκρυα θα γίνονταν χαμόγελο, καθώς θα σε κοιτούσα μέσα στο νερό!





Θα έψαχνες να μου βρεις σπάνια κοχύλια, που τόσο αγαπώ..

Θέλω να σου χαρίσω ένα αστέρι, θα σου έλεγα, όπως συνηθίζω πάντα να σου λέω..

Και θα ξεκινούσαμε να ψαρεύουμε μαζί γι’αστέρια...

Τα θαλασσοπούλια θα έκαναν τα δικά τους παιχνιδίσματα πάνω απ΄τα κεφάλια μας, μιλώντας μας χαρούμενα στη δική τους θαλασσινή διάλεχτο...


Κάπου εκεί, θα ένιωθα την ανάγκη να σε γεμίσω χρώματα. Ξέρεις, απ’αυτά που το χαμόγελό σου κάνει άχρωμα, από εκείνα όμως που λαχταρώ να σε γεμίζω για να σε κάνω ευτυχισμένο.

Βουτιά στον πολύχρωμο βυθό των αγαπημένων μου χρωμάτων. Δες!
Η νύχτα, κάθε νύχτα, θα ήταν μόνο δική μας, μέχρι το ξημέρωμα… Καρδιά μου...



[Κατόπιν ευγενικής προτροπής-πρόσκλησης-πρόκλησης της πιό παιχνιδιάρας, ναζιάρας, γλυκιάς, τσαχπίνας γατούλας όλου του κόσμου, MadLeila!!! - Ρίχνω πάσα σε όλους όσους βρίσκεστε στη δεξιά στήλη, ανεξαιρέτως!!]

18 σχόλια:

leila είπε...

Φανταστική (κι αληθινή) η φωτο-ιστοριούλα σου σου κουτσουνα μου!

μου αρεσε πολύ !!
ειχε πολλές φωτογραφίες..
πολλά συναισθήματα .. ενα ωραίο ποστάκι..
αυτό ηθελα.. να δημοσιευσει ο καθένας κάτι, ενα ποστ οπως ολα τα άλλα που γράφει, αλλά να βάλει και φωτογραφίες μαζί!

Πολύ μιαου νιαου (που θα πει: Πανέμορφο!)

Ανώνυμος είπε...

Ερωτας, ερωτας , ερωτας...μας γέμισες με αισθήματα και παλι γεμάτα εικόνες ...πολύ ωραίο !!!

Έχει η γατούλα μας καλές ιδέες αντε να δω εγω τι ιστορία θα γράψω.

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ανάλαφρο με έντονη τη διακαή επιθυμία για καλοκαιρινές διακοπές, που ΕΡΧΟΝΤΑΙ!!!

Γλαρένιες αγκαλιές

eρωτακι είπε...

@Νιαου-νιαου (=πανέμορφη γατούλα)
Σ'ευχαριστώ!! Νομίζω πως αν δεν ήταν τόσο υπέροχη η πρόσκλησή σου, το αποτέλεσμα δεν θα έβγαινε τόσο όμορφο!! Και που'σαι? Από Παρασκευή μέχρι Κυριακή, η ιστοριούλα αυτή θα γίνει πραγματικότητα - ξέρεις! ;)

@τρελοφ μου
Μόνο έρωτα από μένα για εσάς, τρελοφάκι μου! Αναμένουμε εναγωνίως τη δική σου!! Φιλιά πολλά!!

eρωτακι είπε...

@Γλαρομάνα
Δεν έρχονται, ΕΙΝΑΙ ΗΔΗ ΕΔΩ!!!!!
:)))))))

Αρί-μαρί είπε...

Κέντησες πάλι έρωτα!!!
Έτοιμη είμαι να τα μπήξω.....
Μάκια!

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Έτσι σε θέλω!
Ευτυχισμένη!

Τα υπόλοιπα εξαρτώνται από εσάς.
Καλοκαίρι ή χειμώνα δεν έχει σημασία!

Ως Μόνος… θα μου επιτρέψεις να αποκρούσω και να ευχαριστήσω για την πάσα!

eρωτακι είπε...

@Ασημένια μου...
:)))))))))))))))
Όχι δάκρυα από τέτοιες ματάρες!!!
Χαμογέλα μου!!!

@Ήχος
Το παιγνίδι είναι σύνθεση λέξεων με εικόνες. Η λέιλα που επινόησε το παιχνίδι, είπε πως θα μπορούσαμε να βάλουμε ως τίτλο π.χ. Που θα ήθελα να βρίσκομαι τώρα? με σύνθεση φωτό + λέξεων! Αν αποκρούσεις, θα συσταθεί ομάδα ποδοσφαίρου!! Σκοπός και επιθυμία μου είναι να ανταποκριθείς... ζητάω πολλά? Θα μου έδινες μεγάλη χαρά!!
Φιλιά!!

Σπύρος είπε...

Τι να πεις πλέον...
Δεν ξέρω αλλά στην προηγούμενη ζωη πρέπει να ήσουν ο θεός έρωτας :) . .
Η μαγεία να "παντρευεις'' λόγια αγάπης και έρωτα με εικόνες ειναι απίστευτη. :) Πάντα να μας πλυμμηρίζεις έρωτα όσο μπορεις και οσο ποιο πολύ διότι δεν χορτένουμε!!!

Ανώνυμος είπε...

καλημερα και απο εδω γλυκια μου.
οπως και οι υπολοιποι που γραφουν σε αυτο το blog ετσι και εγω αυτη την στιγμη ειμαι στην δουλεια μου. βαριεμαι,νυσταζω και ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΜΙΑ ΟΡΕΞΗ ΝΑ ΔΟΥΛΕΨΩΩΩΩ. θα ηθελα να ειμασταν σε καποια παραλια και ο μονος ηχος που θα ακουγαμε να ηταν ο ηχος απο τα κυματα και απο τις ανασες μας...
je t'aime a la follie ma belle

eρωτακι είπε...

@lockheart
:)))))))))
Το ίδιο κάνεις κι εσύ, αγόρι μου!! Επίσης, υπάρχει το ενδεχόμενο να είμαι ο θεός έρωτας και στην τρέχουσα ζωή... :PP
Φιλάκι, καλημέρα!!

eρωτακι είπε...

@ζωή μου, ανάσα μου
Κοντά είναι οι εικόνες αυτές, ματάκια μου... μία ανάσα κοντά...
Σ'αγαπώ και σε σκέφτομαι, και δεν έχω καμία όρεξη για δουλειά........

Xνούδι είπε...

αγαλιάζω όταν έρχομαι εδώ.


φιλάκι ε?

eρωτακι είπε...

@Χνουδένια
Να έρχεσαι και να χαίρεται η ψυχούλα σου, αυτό είναι η μεγαλύτερη ικανοποίηση για μένα, να σας γεμίζω έρωτα και χαρά!!

Φιλί ΚΑΙ αγκαλιά :)))

..αγγελόσκονη.. είπε...

και ναι ένα ακόμα ποστ που δεν χρειάζεται να υπογράψει από κάτω ο συγγραφέας για να τον καταλάβουμε!! :)
πάντα ερωτευμένη και χαρούμενη να είσαι...το έχω πει και ξαναπεί και θα το λέω συνέχεια!!φιλάκια πολλά πολλά!!

eρωτακι είπε...

@αγγελόσκονη
Έλα κοριτσάκι μου γλυκό κι αγαπημένο, έλα γιατί μου έχεις λείψει πάααααρα πολύ!!!!

Καλή επιτυχία & σύντομα πάλι πίσω, για να διαβάζεις και να χαμογελάς!!

Φιλάκια άπειρα, μου έλειψες, ε?!

Unknown είπε...

THELO DIAKOPESSSSSSSSSSSS!!!!!!

eρωτακι είπε...

@zoaki
XAXAXAXAXXAXAXAXAXAA!!!!!!!!!
Φιλάκι + αγκαλίτσα!!