29/6/07

Τ'είν'αυτό που το λένε Αγάπη, τ'είν'αυτό....

Απίστευτες απαντήσεις από μικρά παιδιά στο ερώτημα "Τί είναι αγάπη":


Τόνια, 6 ετών
"Όταν η γιαγιά είχε αρθρίτιδα, δεν μπορούσε να βάψει τα νύχια των ποδιών της γιατί δεν μπορούσε να σκύψει. Έτσι, της τα έβαφε ο παππούς μου, παρότι κι αυτός είχε αρθρίτιδα στα χέρια του"

Ρεβέκκα, 8 ετών
"Όταν κάποιος σε αγαπά, ο τρόπος που προφέρει το όνομά σου είναι διαφορετικός. Ξέρεις ότι το όνομά σου είναι ασφαλές στο στόμα του"

Βασίλης, 4 ετών
"Αγάπη είναι όταν ένα κορίτσι βάζει άρωμα κι ένα αγόρι άφτερ σέιβ και μετά βγαίνουν έξω μαζί και μυρίζουν ο ένας τον άλλον"


Κάρολος, 5 ετών
"Αγάπη είναι όταν βγαίνεις για φαγητό και δίνεις στον άλλο τις μισές τηγανιτές σου πατάτες χωρίς να του ζητάς να σου δώσει κι αυτός από τις δικές του"

Χριστίνα, 6 ετών
"Αγάπη είναι αυτό που σε κάνει να χαμογελάς όταν είσαι κουρασμένη"


Λευτέρης, 4 ετών
"Αγάπη είναι όταν η μαμά φτιάχνει καφέ για τον μπαμπά και πίνει πρώτα μια γουλιά εκείνη για να δει αν τον πέτυχε"


Δανιήλ, 7 ετών
"Αγάπη είναι όταν φιλιέσαι όλη την ώρα. Μετά βαριέσαι να φιλιέσαι αλλά θέλεις να είσαι συνέχεια μαζί με τον άλλον και να μιλάτε. Η μαμά μου και ο μπαμπάς μου έτσι κάνουν. Κι όταν φιλιούνται εμένα μου φαίνεται αηδία"


Αιμιλία, 8 ετών
"Αγάπη είναι όταν είσαι στο δωμάτιό σου τα Χριστούγεννα κι ανοίγεις τα δώρα. Αν σταματήσεις το άνοιγμα... θ’ ακούσεις την αγάπη"


Πάνος, 7 ετών
"Αν θέλεις να μάθεις να αγαπάς καλύτερα, πρέπει να ξεκινήσεις από έναν... φίλο που δεν χωνεύεις"

Τζένη, 8 ετών
"Αγάπη είναι όταν λες σ’ ένα αγόρι ότι σου αρέσει το πουκάμισό του, κι αυτός το φοράει μετά κάθε μέρα"


Θωμάς, 7 ετών
"Σε μία σχολική εκδήλωση και πριν παίξω πιάνο, μ’ έπιασε φόβος πάνω στη σκηνή. Τότε κοίταξα κάτω και είδα τον μπαμπά μου να με χαιρετάει χαμογελώντας. Ήταν ο μόνος που το έκανε αυτό. Τότε μου πέρασε ο φόβος"


Μαρία, 8 ετών
"Η μαμά μου με αγαπάει πιο πολύ απ’ όλους. Κανένας άλλος δεν έρχεται να με φιλήσει όταν πέφτω για ύπνο"


Κλαίρη, 6 ετών
"Η αγάπη είναι όταν η μαμά δίνει στον μπαμπά το καλύτερο κομμάτι από το φαγητό"
Έχετε λόγια?

23 σχόλια:

leila είπε...

αγαπη ειναι ..
ολα τα μικρα απλα καθημερινα πραγματα που αποκτουν αξια..
και τα παιδια το αντιληφθηκαν αυτο!!
τι σχολια να πω τωρα.. τα παιδια μας αποστομωσαν και μας ανοιξαν οριζοντες για το τι ακριβως σημαινει αγαπη.. αγνη και χωρις δολο αγαπη..

run Stella, run είπε...

αγνα και καθαρα σχολια περι αγαπης :)

αφηστε τα παιδια να μιλησουν μερικες φορες ξερουν καλυτερα!

καλημερα virtual διδυμακι:)

Unknown είπε...

"Αν θέλεις να μάθεις να αγαπάς καλύτερα, πρέπει να ξεκινήσεις από έναν... φίλο που δεν χωνεύεις"

Auth h frash einai ola ta lefta!!!!!

iLiAs είπε...

...όσα είπαν τα παιδιά κι ακόμα περισσότερα!
Αγάπη είναι το φεγγάρι από ψηλά να κατεβάσω και στη θέση του εσένα ν' ανεβάσω!

Ευχές για όμορφο απόγευμα! :)

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Η παιδική σοφία είναι εκείνη που σε κάνει να νιώθεις τόσο μα τόσο ανόητος πολλές φορές..

Πώς να κρυφθείς απ’ τα παιδιά, έτσι κι αλλιώς τα ξέρουν όλα…

witchofdaffodils είπε...

όταν μου φέρνει τον καφέ και μου κάνει μασαζ..

μάγισσα, ετών 105 :)

Νίνα είπε...

και μενα μου λειπει η μυρωδια ενος αφτερ σεϊβ τωρα που το σκεφτομαι =)!

καλως σε βρηκα παλι! Κι ευτυχως ακομα βουτηγμενη στην αγαοη =)!

Σπύρος είπε...

ΟΥΔΕΝ ΣΧΟΛΙΟ...
Η αγάπη μέσα απο την αγνή ψυχή των παιδιών...

Η αγάπη ειναι η άνευ όρων προσφορά ..

kofidispower είπε...

geia xara
http://kofidispower.blogspot.com
πιστευω πρεπει να μπεις στο blog μου γτ στανταρ σε ενδιαφερει και μετα να το βαλεις και στην λιστα με τα λικς σου...γιατι θα το λατρέψεις και πρέπει να υποστηρίξεις την επαναστατική φραπεδιστική νεολαία...ευχαριστώ (προκαταβολικά)

βασίλης είπε...

Αγάπη είναι μια αγκαλιά, ένα φιλί κι ένα χαμόγελο. Καλώς σε βρήκα και μάλιστα ερωτευμένη

eρωτακι είπε...

@leilaκι
Μέσα από τα αθώα μάτια και την αγνή ψυχή των παιδιών, αυτά που εμείς θεωρούμε ασήμαντα είναι αυτά που κρύβουν όλη την ουσία!!!
Φιλί!

@virtual διδυμάκι
Πες τα γλυκιά μου, πες τααααα!!
Φιλί!

@zoaki μου
Κρύβει πολλή σοφία, και αν το καλοσκεφτεί κανείς, η ανιδιοτέλεια είναι εκείνη που μάς οδηγεί στην αγάπη!
Φιλί!

@ilias
Τα ποιηματάκια σου είναι απίστευτα τρυφερά, ρομαντικά και γλυκά!!
Σ'ευχαριστώ!!
Φιλί!

@Ήχος
Εμείς είμαστε ανόητοι. Τα παιδιά είναι σοφά, αγνά, αμόλυντα, απονήρευτα, και μέσα από τα λόγια τους κρύβεται όλη η ουσία της ζωής.
Ωραίο τραγουδάκι, ταιριάζει γάντι!
Φιλί!

@Μαγισσούλα
Έλα Αλέκο. Πόσων ετών είπες πώς είσαι? ΠΟΟΟΟΟΟΟΟΣΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ??? ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΧΑΑΧΑ!!!!
Κι εμένα μου αρέσει να μου κάνει μασάζ στα πόδια και να μου κάνει καφεδάκι! Καφεδάκι μού κάνει κάθε πρωί, μασαζάκι κάθε βράδυ! :))))
Φιλί!

@ninaκι μου
Εμένα, πάλι, μού λείπεις εσύ!! Πού είσαι χαμένη κοπελίτσα μου??? Να σε ακούμε!!!
Φιλί!

@lockheart
Ναι, Σπυράκο μου, αυτό είναι η αγάπη. Η άνευ όρων προσφορά!
Φιλί!

@kofidispower
Πιστεύω πως πρέπει να σταματήσεις να μπαίνεις στα comments των ποστ του κάθε μπλογκ και να το γεμίσεις εις πολλαπλούν με το ίδιο σχόλιο, γιατί στάνταρ δεν ενδιαφέρει κανέναν αυτού του είδους η σπαμ διαφήμιση, ούτε και μετά ενδιαφέρει κανέναν να το βάλει και στη λίστα με τα λινκ του... γιατί λατρεύουμε την απλότητα, την ευγένεια και τη διακριτικότητα, και δεν υποστηρίζουμε κραυγαλέα πράγματα. Στο βωμό της επανάστασης ας μην θυσιάζουμε την ελαφρομυαλιά... ευχαριστώ (προκαταβολικά)

eρωτακι είπε...

@βασίλης
Συμφωνώ. Τα απλά πράγματα είναι αγάπη. Καλώς όρισες, ελπίζω να είσαι κι εσύ ερωτευμένος :)))

Ανώνυμος είπε...

Τελικά τα παιδιά ξέρουν καλύτερα...ορισμένα είπαν μεγάλες "αλήθειες" περι αγάπης

Καλημέρα eρωτα και καλο μήνα να έχουμε

Paranoia είπε...

στάζει γλύκα αυτό το ποστ σου κοπέλα μου

τα φιλιά μου
(είσαι καλά?)

kwstask είπε...

Τα παιδια ειναι απιστευτα!εχουν δωσει φοβερες απαντησεις στο:τι ειναι αγαπη...με εχουν καλυψει απολυτα! Τα παιδια ειναι υπεροχα!Οτι κι αν τα ρωτησει κανεις,θα απαντησουν με ειλικρινια και με την παιδικη τους γλυκα και αθωοτητα!!!

Stardustia είπε...

Τι γλυκό και υπέροχο, υπέροχο ποστ!!!

Έχω τρία πιτσιρίκια και ποτέ δεν θα χορτάσω τον τρόπο που αντιλαμβάνονται τον κόσμο!!!

Klearchos είπε...

Η Ρεβέκκα έχει γίνει ήδη συγγραφέας; Είναι δυνατόν ένα παιδί 8 ετών να γράψει κάτι τέτοιο;

Ανώνυμος είπε...

άναυδη και ευχαριστημένη γιατί τα παιδιά παραμένουν ακόμα παιδιά...
αθώα μικρά σκανταλιάρικα διαβολάκια
φιλάκια....

elenitheof είπε...

Υπέροχες, έξυπνες, τρυφερές απαντήσεις από τις αγνές παιδικές ψυχές. Για μένα αγάπη είναι όταν πηγαίνω στο σχολείο και τα παιδιά μ' αγκαλιάζουν, με φιλούν, μου χαρίζουν δώρα και στις ζωγραφιές τους μου γράφουν ότι μ' αγαπούν.
Μου δίνουν πολλή χαρά με την παιδική τους απλότητα και αγνότητα.
Συγχαρητήρια για το γραπτό σου!

Ανώνυμος είπε...

αγαπη ειναι ... να ανοιγεις την αγκαλια σου ..και εσυ το κανεις τοσο απλοχερα εστω και δικτυακα..

παω να διαβασω το ημερολογιακι σου!


{{βλεπω εχεις να γραψεις μερες..ευχομαι να περνας ΤΕΛΕΙΑ!!}}

ΦΙΛΑΚΙΑ

hamomilaki Anthemis είπε...

Υπέροχα λογάκια από χαμομηλάκια :))
Αν μου επιτρέπεις θα ήθελα να τα βάλω στο Χαμομηλάκι(με αναφορά στο blog σου βέβαια)

Με πολλή αγάπη

Ανώνυμος είπε...

Ρεβέκκα, 8 ετών:
"Όταν κάποιος σε αγαπά, ο τρόπος που προφέρει το όνομά σου είναι διαφορετικός. Ξέρεις ότι το όνομά σου είναι ασφαλές στο στόμα του"

δεν υπάρχουν λόγια... μου θύμισε μια παρόμοια ερώτηση, για το τι χρώμα έχει η αγάπη, και οι απαντήσεις των παιδιών ήταν τόσο δυνατές, π΄λερα από κάθε δική μας (σκοτισμένη) φαντασία! υπόσχομαι να το ανεβάσω σύντομα...

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

(το είχα ανάγκη ...)

Dreamgirl είπε...

Δεν πιστεύω κανένας να μπορούσε να δώσει πιο σωστές απαντήσεις... Μόνο τα παιδιά!