25/6/07

Πώς

Πώς να μην σ'αγαπώ, όταν μου κάνεις νάζια και ντροπές, για να μη σε βγάλω φωτογραφία?

Πώς να μην σ'αγαπώ, όταν κάνεις σαν παιδί?

Πώς να μην γελάσω όταν χάνεις στο επιτραπέζιο και τσατίζεσαι και γελάς?

Πώς να μην σε ερωτευτώ παράφορα από την αρχή όταν μ'αγκαλιάζεις μέσα στο νερό και με φιλάς, και νιώθω να βγαίνω από το σώμα μου, να ζαλίζομαι, να χάνομαι?

Πώς να μην νιώθω ευτυχισμένη, όταν ξυπνάμε το πρωί και παρόλη τη ζέστη, με σφίγγεις στην αγκαλιά σου, κι εγώ είμαι έξω από το σώμα μου και πετάω?

Πώς να μην ανακαλύπτω την ωραιότερη μελωδία που συνέθεσε ποτέ κανείς στη ρυθμική σου ανάσα όταν κοιμάσαι?

Πώς να μην νιώθω εγώ εσύ, κι εσύ εγώ? Ένα?

Πώς να μπορέσω να σε χορτάσω σε ένα διήμερο, και να μην ανυπομονώ για την καλοκαιρινή μας άδεια?

Πώς να μη νιώθω συνεπαρμένη από τη μυρωδιά του κορμιού σου?

Πώς να μην πετάω σε καταγάλανους ουρανούς κοντά σου?

Πώς να μην σε λατρεύω?

22 σχόλια:

Σπύρος είπε...

Πως να μην σε λατρεύει και αυτός όπως εσύ, πως να μην είστε ένα, πως γίνεται να έχετε τέτοια αγάπη και έρωτα ανάμεσα σας, πως γίνεται να υπάρχεις και να γράφεις για τον έρωτα σου....ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ!!!!

(Στο 2ο ποστακι στο blog Μου σου έχω προσκλησούλα) φιλια καλή εβδομάδα!

eρωτακι είπε...

@lockheart
Κι όμως... γίνεται!!!! :))))
Την είδα την πρόσκληση, και με μεγάλη μου χαρά θα απαντήσω εντός των προσεχών ημερών :)))

leila είπε...

εισαι ανεξάντλητη φιλενάδα!!

ολα γίνονται (αυτα και άλλα τόσα!! που μας αρέσει να τα ανακαλύπτουμε και να τα εκφράζουμε και να τα ζούμε και μας εμπνέουν και μας οπλίζουν δύναμη) οταν υπάρχει ΤΕΤΟΙΟΣ ερωτας!!

ενα τεράστιο χαμόγελο :-))))))))))

leila είπε...

φαντάζομαι το επόμενο δευτερόλεπτο από τη φωτογραφία ηταν και οι δυο σας αγκαλιασμένοι!

το φαντάζομαι και χαίρομαι :-)))))))))

leila είπε...

ενα σχολιο για το κειμενο και ένα για τη φωτό !!

eρωτακι είπε...

@leilaκι
Αφού αγάπησα... τί να κάνω???

:))))))))))))))

Με αυτά που νιώθω δεν θα μπορούσα να νιώσω λιγότερα...

Τεράστιο χαμόγελο, αγκαλιά και αγάπη xxxxxxxxx

Υ.Γ. Και κάποιο άλλο ερωτευμενάκι να γράφει για τον έρωτά του... λέω τώρα εγώ!!! ;)

eρωτακι είπε...

@leilaki
Εγώ να δεις πώς χαίρομαι, που είναι στη μνήμη μου και την ανακαλώ!!!!

Έτσι πρέπει, ένα σχόλιο για τη φωτό και ένα για το κείμενο ;)))

Μουατςςςςςςς!!!!

Ανώνυμος είπε...

Ε ναι λοιπόν!!!!

Υπάρχει έρωτας!!!!Και τον ζουν δυο υπέροχοι άνθρωποι και αυτό, κάνει τον έρωτά τους ακόμη πιο όμορφο.

Φιγιάκια

eρωτακι είπε...

Υπάρχει και οφείλει ο καθένας μας να μην συμβιβάζεται με τίποτα λιγότερο...

Θα φας ξύλο, δεν σου μιλάω :X

Ανώνυμος είπε...

Έγια γιεεεεε,

Τι φταίω αν άλλαξε γνώμη το χαγιό, και δεν ήθελε να γυρίσει σπίτι?
Αφού είχαμε κανονίσει και μετά ενημέρωσα ότι δεν θα βγω...ε τι να κάνιω και ζω.
Άσε έχω να σου πω πολλά (πολύ γέλιο).

eρωτακι είπε...

Κι εγώ έχω να δείρω πολύ... εσένα!!!

Έχεις χαιρετισμούς από το έτερον ήμισυ, πως είσαι φελλός!!!

Btw, συμφωνώ! γρουμφφφφφφφ!

Ανώνυμος είπε...

Φελλός είναι και φαίνεται να του πεις!!!
Δε φτάνει που αλλάζει άποψη, θέλει και όλοι γύρω του να συμφωνούν με τα κέφια του, και να συντάσσονται με το νέο του πρόγραμμα όπως αυτό έχει διαμορφωθεί. Πολύ λογικό το βρίσκω!!!!
Άτιμε καύσωνα δεν θα περάσεις???
Θα συνέλθουμε μετά!!!

eρωτακι είπε...

Είπε πως είσαι φελλός για το "ΕΝΗΜΕΡΩΣΑ πως δεν θα βγω". Θα συνέλθεις ή θα πάρω κι άλλες ανάποδες???!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

I'am working on it!!!

Ευελπιστώ επιτυχώς!!!

Ανώνυμος είπε...

Με αζαπαχ καχιόγιου τώγια??????

eρωτακι είπε...

Αν αρχίσεις να αγαπάς τον εαυτό σου και να μην τον μαστιγώνεις, ναι, θα σε αγαπώ.

Το ξέρεις πως ναι, κανείς δεν μπορεί να μην αγαπάει το αδέλφι του :))))

Βγιάκα ε βγιάκα!!!

Ανώνυμος είπε...

Πως , πως , πως ...?

Τι είναι αυτό που το λενε αγάπη , τι ειναι αυτό , τι είναι αυτο ???


Καλή σου μέρα φιλενάδα και επίσης καλήμέρα στον ναζιάρη κύριο της πισίνας ( πισίνα δεν είναι...?) που δεν ήθελε να μας κοιτάξει μη και καταλάβουμε οτι είναι ερωτευμένος...χιχιχι

eρωτακι είπε...

@τρελοφάκι
Είναι ο έρωτάς μου. Αυτό είναι αγάπη!! :))))

Καλημέρα τρελοφάκι μου! Καλημέρα κι από εκείνον ;) Ναι, πισίνα είναι, το σκ η θάλασσα δεν είναι επιλογή μας, γιατί δεν είναι καθαρή, οπότε αρεσκόμαστε στην πισίνα μας :)))
Μού κάνει νάζια και ντροπαλότητες, κατάλαβες, τρελόφ μου??? Είναι μετά να μην λιώνω?????

witchofdaffodils είπε...

καλέ κυρία, μήπως είστε..ερωτευμένη?? :P

Ήχος Πλάγιος. Μόνος... είπε...

Να τον λατρεύετε, να τον λατρεύετε μ’ όλη την δύναμη της ψυχής σας μέχρι του σημείου που άλλο να μην παίρνει και την μέρα την επόμενη με σημείο εκκίνησης εκείνο που την προηγούμενη μέρα σταματήσατε να ξεκινάτε για πιο ψηλά…

eρωτακι είπε...

@Μαγισσούλα
Καλέ ναι, καλέ ναι!!!! :P

@Ήχος
Σας ευχαριστώ, αγαπητέ μου :)

Νίνα είπε...

ελα μου ντε πως..!

Αλλα ας μην τα σκεφτομαστε αυτα!
Απλως συμβαινει!!! Κι εγω βρεθηκα να λατρευω καποιον και να εχουν ισοπεδωθει ολες οι αμυνες μου και τρωγομουνα με τα ρουχα μου που μου συνεβαινε αυτο!τωρα απλως το απολαμβανω!!! Κι οπου μας βγαλει..αγνωσται αι βουλαι του ερωτος...!!!