12/4/07

Love is...

13 σχόλια:

eρωτακι είπε...

Το ευωδιαστό μας λεμονάκι μάς δίνει υπέροχες ιδέες...
Την ευχαριστώ πολύ-πολύ!
Τα "Αγάπη είναι..." όμως, τα ανεβάζω για την αγάπη της ζωής μου... και για εσάς, για όσους σας εκφράζουν!
Είναι τόσο γλυκά!

leila είπε...

Παρούσα! Εδώ και εγώ!
(είπες όσους μας εκφράζουν!!0

Αρί-μαρί είπε...

Αχου...που τα θυμήθηκες αυτα?
(μήπως ψιλογέρασα?)
Τι κόλλημα που είχαμε με αυτά στα μαθητικά μας χρόνια...
Πολύ πολύ γλυκούλια!
Σε φιλώ κουκλίτσα μου!

maria λεμονατη! είπε...

λεμονια η ιδεοδωτρια:
- Quand est-ce que je vais être canonisée?
μακαρι παιδια να μου κατεβαινουν ιδεες και να τις χαιρομαστε.
μηπως αμα βαζαμε καμμια σκαλα
να διευκοληναμε το εργο
του κατεβασματος;

Ανώνυμος είπε...

Έρωτας εδω , έρωτας εκεί , έρωτας παραπέρα ...όλα για τον έρωτα γίνονται ...!

Αυτό το ζευγάρι μεγάλωσε γενιές και γενιές...
φιλιά

eρωτακι είπε...

@leilaki
Καλώς το ερωτευμένο μου κορίτσι! Παρουσία πήρα! ;)
Φιλί τρελό :*

@ασημένια
Τρελό κόλλημα όμως! Ήταν το ιδανικό ερωτευμένο ζευγάρι, ο κύριος και η κυρία ερωτευμένου!
Σοκολατοφιλί :*

@λεμονάκι
Να βάλουμε σκάλα μπας και κατεβείτε, γεροντάκια μου, από το μπαλκόνι στη σκηνή!!! ;)
Λεμονοφιλί :*

@trelofantasmeni
Love is the only drug, όπως είχε πει και ο μέγιστος D.Bowie.
Τρελοφιλί :*

Xνούδι είπε...

love is η αγάπη της ζωής σου που την εκφράζεις με οποιοδήποτε τρόπο και κάθε στιγμή.
φιλιά πολλά :)

Aggelos Spyrou είπε...

"Δεν υπάρχουν μεγάλα πράγματα, μόνο μικρά πράγματα με μεγάλη αγάπη". (Μητέρα Τερέζα)

eρωτακι είπε...

@χνουδάκι
Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο!
Φιλάκια :****

@άγγελος σπύρου
Σοφή και μεγάλη καρδιά, γι'αυτό και αγιοποιήθηκε.
Καλημέρα, Ταύρε, Φιλιά :*

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αγάπη είναι αυτό που ζείτε τώρα.
Και επειδή είναι αληθινό να είσαι σίγουρη πως θα το ζείτε για πάντα!

eρωτακι είπε...

Έτσι είναι, μανούλα.
Σ'ευχαριστώ...
:*

Σπύρος είπε...

ΑΓΑΠΗ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ , ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΠΕΡΙΕΧΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ, ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΕΧΕΙΣ ΠΑΝΤΑ

eρωτακι είπε...

@lockheart
Σ'ευχαριστώ, καλέ μου!!
Και σε σένα το ίδιο!!!
Φιλί!