17/4/07

Τα Όνειρά...


...μου ήταν πάντα σε φόντο θαλασσινό.
Η θάλασσα μού έδινε πάντα τη λύση.
Αν ήταν πεντακάθαρη, γαλάζια και λαμπερή, τα πράγματα πήγαιναν καλή.
Αν ήταν σκοτεινιασμένη, φουρτουνιασμένη και μαύρη, κάποιο λατρεμένο πρόσωπο της ζωής μου, άφηνε τον κόσμο τούτο και όδευε προς τη γειτονιά των Αγγέλων...
Ένα όνειρο που βλέπω πολύ συχνά, είναι να πέφτω προς μία καταγάλανη θάλασσα από ύψωμα... η αίσθηση της βουτιάς αυτής, είναι κάτι μαγικό και συνήθως, τραντάζομαι στον ύπνο μου...

Το μπλέ και το λευκό είναι τα χρώματα που πάντα δεσπόζουν στα όνειρά μου...
Το κόκκινο όποτε εμβόλιμα μπαίνει στον ονειρικό καμβά μου, μού φέρνει κάτι γρήγορα...

Τα όνειρα του μεσημεριού της Κυριακής, με μάθανε να μην τα πιστεύω...
Δυστυχώς λάθεψαν... Κυριακή μεσημέρι του Δεκέμβρη είχα δει τη θάλασσα ανάστατη, μαύρη, ψάρια να επιπλέουν στην επιφάνειά της, κόκκινες πατημασιές στη στεριά... ξυπνώντας, άνοιξα το κινητό σαν να ήξερα πως θα βρω κλήσεις... ήταν η μαμά μου και μου έφερε ένα από τα πιό δυσάρεστα νέα της ζωής μου: για τον Αντώνη, που έφυγε ξαφνικά το ίδιο εκείνο μεσημέρι...

Λίγες μέρες μετά, και χωρίς να το ξέρει κανείς, ούτε ο έρωτας της ζωής μου, πήγα στη θάλασσα και έκλαψα όλη μου την ψυχή, πού ήρθε τόσο σκοτεινή στα όνειρά μου και προμήνυσε το κακό... κρατούσα ένα κόκκινο τριαντάφυλλο, το φίλησα, τα δάκρυά μου το πότισαν και το πέταξα στη θάλασσα, ψελίζοντας "Καλό σου ταξίδι, Αντώνη, σ'αγαπώ"... Το κοίταζα να ξεμακραίνει θλιμμένη...

Μέχρι και σήμερα, τέσσερις μήνες μετά, ο Αντώνης έρχεται στα όνειρά μου. Προστατευτικός, γεμάτος αγάπη και στοργή, όπως ήταν πάντα για μένα, ο δεύτερος πατέρας μου, 60 χρόνια φίλος κι αδερφός στον πατέρα μου. Ξέρω πως πάντα θα έχω την προστασία του. Και τον ευχαριστώ που με προστατεύει... μα όταν ξυπνάω, λαχταρώ να τον έβλεπα ξανά ζωντανό...

Τα όνειρα που έβλεπα πάντα, η θάλασσα, για μένα μεταφράζεται ως ένας συμβολισμός... από παιδί, περίμενα τον Κ. να έρθει στη ζωή μου, και όλα να είναι αγάπη. Η θάλασσα για μένα είναι ο Κ. και ο Κ. για μένα είναι η θάλασσα.
Η αγάπη.
Η ζωή μου.
Εγώ.


[Κατόπιν ευγενικής πρόσκλησης της τρελοφαντασμένης. Με αγάπη.]

28 σχόλια:

leila είπε...

Η θάλασσα είναι το πιο όμορφο πράγμα στο κόσμο! και ναι, είναι όνειρο μεταφορικώς ! οσο για την αγάπη σου και τον συμβολισμό.. είναι ωραίο η αγάπη σου να είναι η θάλασσά σου και να είναι ατέλειωτη!
Σμααααατς ;-)

leila είπε...

όσο το όνειρό σου.. σε προειδοποίησε! αυτά τα πράγματα δεν είναι τυχαία.. και μόνο οι ευαίσθητες ψυχές τα καταλάβαίνουν αυτά μάτια μου!

eρωτακι είπε...

Ίσως η αγάπη να είναι το μόνο όμορφο πράγμα στον κόσμο. Εμπεριέχει όλα τα άλλα (π.χ. Αγάπη, Έρωτα, Χαρά, Ευτυχία).
Ευχαριστώ για τη γλυκιά ευχή και ανταποδίδω και για σένα και τον άντρα σου.
Μάκια!
:)

leila είπε...

Θα έλεγα οτι η αγάπη είναι το πιο ωραίο ιδανικό και το πιο ωραίο αίσθημα! Και επειδή δεν είναι θέμα διαπραγμάτευσης, ναι είναι και το πιο ωραίο πράμα! Κάτι ξέρει η eρωτας ! Και η θάλασσα έπεται!! (χιχι)

Ανώνυμος είπε...

Όταν τα όνειρα προμηνύουν κάτι και αυτό είναι κακό και εμείς έχουμε μάθει να τα αποκρυπτογραφούμε ….τότε είναι το δύσκολο.
Κι εγώ έχω δει κατά καιρούς όνειρα που μου μίλησαν για άσχημα πράγματα που θα ακολουθούσαν…εύχομαι στο μέλλον τα όνειρά μας να είναι μηνύματα χαρά μόνο!

maria λεμονατη! είπε...

γεια σου ερωτα με τα θαλασσινα σου ονειρα! ετσι ακριβως ειναι η θαλασσα, οπως και η ζωη. αλλοτε γαληνια και μια τεραστια αγκαλια κι αλλοτε τρικυμισμενη ετοιμη να μας καταπιει.
ειναι δυσκολο οταν τα ονειρα μας προμηνυουν δυσαρεστα γεγονοτα γιατι επιπλεον 'τρομαζουμε' απ΄'αυτη την 'ικανοτητα' μας να προλεγουμε. δεν μπορουμε να εξηγησουμε πως προκυπτει.
ετσι φανταζομαι τουλαχιστον γιατι δεν εχω καποια τετοια εμπειρια. βλεπω αλλου ειδους ονειρα: επιστροφης στο παρελθον. to be continued...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Η μαμά μου έλεγε: "Της Κυριακής το όνειρο μέχρι την Τετάρτη βγαίνει"

Εύχομαι πάντα τα όνειρά σου να έχουν θάλασσες γαλάζιες, πεντακάθαρες και ήρεμες κι' εσύ να χαίρεσαι τη δική σου θάλασσα στην αγκαλιά του
Γλαρένιες αγκαλιές

leila είπε...

Καλημέρα! Πού είσαι φιλενάδα και έχω καινούργιο χαλάκι στο blogoσπιτάκι μου..

Paranoia είπε...

η θάλασσα είναι σαν τη γυναίκα
αγαπάει, θυμώνει, αγκαλιάζει, σεβασμός, αλλάζει πρόσωπα, όταν αισθάνεται πως την προδίδουν.
Η θάλασσα είναι λατρεία, έρωτας, μαγεία, είναι όλα...

maria λεμονατη! είπε...

που εισαι ερωτα, ερωτα, μπες μες τη ζωη μου, πως μακρια σου θε να ζω, με κοιτω και απορω. ελα να πιαστουμε χερι-χερι να πεταξουμε. τι κι αν δεν εχω εγω φτερα, παιρνω δυναμη απο τα δικα σου, και ετσι δυνατη, ειμαι εδω για σενα.

leila είπε...

___00000___00000_____
__0000000_0000000___
__000000000000000____
___0000000000000____
____00000000000___
______0000000____
________000_____
_________0_____
_________ 00____
___________ 000_
______________ 00___
_____________ 0___
___________ 0
____________ 0*´¨)
______________¸.•´¸.•*´¨) ¸.•*¨)
_____________(¸.•´ (¸.•` * ερωτα που είσαι σήμερα σε φωνάζουν όλοι;;

(εφόσον το λεμονάκι από πάνω τραγουδάει, εγώ σου στέλνω μια φωτογραφία, για να συμπληρώσω .. την εικόνα..)

maria λεμονατη! είπε...

omorfooooooooo
φουσκες
μπαλονακια
μικρα ομορφα παπακια

Ανώνυμος είπε...

Η έρωτας σήμερα μάλλον έκανε κοπάνα απο τη δουλειά της φαίνεται γι αυτο και δεν ακούγεται...ή την έπιασε το αφεντικό και τις έκοψε το ιντερνετ ( εύχομαι όχι) καλέ που είσαι????????

Μήπως ο Κ. δεν σε άφησε το πρωί να σηκωθείς απο το κρεβάτι????
Μακάρι να είναι αυτό!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα σας!!!
Το κορίτσι σήμερα είναι στο κρεβάτι από τη μέση της, γι' αυτό και δεν είναι μαζί σας. Ξεκουράζεται και αύριο θα είναι πίσω...(ελπίζω...).
Καλή συνέχεια....

leila είπε...

Να'σαι καλά anonymous που μας απάντησες.. έχει πάει η ψυχή μας στην κούλουρη! μεσούλα ε; αχ.. άτιμο πράγμα αυτή η μέση.. περαστικά να είναι αν και αυτή η μέση έχει ταλαιπωρήσει πολλους .. να γίνει καλύτερα θέλουμε και ας γυρίσει από όταν νιώσει καλύτερα! Να ξεκουραστεί πρώτα από όλα!

Αρί-μαρί είπε...

Πάλι καλά γιατί είχα αρχίσει να ανησυχω...
Περαστικούλια γλυκέ μας έρωτα...
Σε καταλαβαίνω όσο δεν φαντάζεσαι...
Κι εγω μια απο τα ίδια!
Φ ι λ ά κ ι α!!!!!!!!!

Unknown είπε...

vlepo eixame session oneira.... egrapsa sthn Leila gia ta kaka mou oneira pou vgenoun.... opote den epanalamvanomai....
an omos mporei kapoia na mou eksigeisei ena oneiro pou vlepo suxna tha me upoxreone...Olo vlepo oti milao se plithos kai prospatho na peiso ton kosmo oti exo dikio pou mesa sto oneiro ksero oti exo dikio alla oi upoloipoi einai se mia plani.... Vgazo trelous logous ston upno mou...Mexri kai sta agglika evgala mia fora...ti na simenei arage to oneiro auto?

maria λεμονατη! είπε...

yeia sou zoaki. h prwth mou antidrash einai oti auto pou kaneis ekshghtai sto epipedo ths kathimerinothtas giati h planh kuriarxei pantou stis idees mas. liges einai oi fores pou niwthoume oti mas katalavainei kapoios.h planh xarakthrizetai apo th monopleurh skopia thewrhshs enos fainomenou kai einai enas eukolos tropos na valoume se taksh ton kosmo gurw mas. isws sto perivallon sou erxesai suxna antimetwph me tetoia fainomena. ama epesa mesa kalos alliws me liges dieukrinhseis parapanw isws mporoume na proxwrhsoume sto ksetilugma tou nhmatos...
filia

Unknown είπε...

maraki, h alithia einai kapou konta s'auto pou les... exo thn tash na pisteuo oti kaneis den me katalavenei kata vathos... Den tyxenei suxna omos na erxomai se tetoiou eidous katastaseis opou prepei na apodeikso kati se kapoion... pantos h eksigisi sou einai arketa logiki kai tha thn analuso ligo perissotero mesa mou...:) Thanks a lot!

maria λεμονατη! είπε...

χαρα μου και ευχαριστηση zoaki. οποτε θελεις εδω ειμαι, dr who αυτοπροσωπως ;)

Ανώνυμος είπε...

Κοπέλα μου υποφέρεις και εσύ απο την μέση σου?
Αχ τα ξέρω , άσχημο πράγμα να σε πονάει η μέση...περαστικά σου εύχομαι και πολλά φιλιά.

maria λεμονατη! είπε...

δεν βγαζεις ακρη με αυτη τη μεση, ερωτα;

Paranoia είπε...

τα όνειρά μου βρίσκονται μέσα στις φωτό μου, στα αστέρια μου τις θλιμμένες μου νύχτες και στους ήχους τις ώρες περισυλλογής μου με την παρεούλα σας.
Η θάλασσα το φευγιό μου

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα σας...
Να σας ενημερώσω ότι το κορίτσι έπαθε διάστρεμμα στο ποδαράκι της το σάβατο το βράδυ και τραντάχτηκε η μεσούλα περισσότερο...Ξεκουράζεται (βαριέται βέβαια θανάσιμα), αλλά θα είναι πίσω την Πέμπτη (πρώτα ο Θεός!!, γιατί έχει πέσει πολύ γρουσουζιά).
Ευχαριστούμε θερμά που επιλέξατε εμάς για την ενημέρωσή σας.

Ανώνυμος είπε...

a! να'σαι καλά anonymous για την έγκυρη ενημέρωση! Να μεταφέρετε τα περαστικά μας!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

΄Ημουν έτοιμη να e-ρωτήσω τί συμβαίνει. Λυπάμαι, καλή φίλη, περαστικούλια!
Γλαρένιες αγκαλιές

Unknown είπε...

kai elega pou xathike h eroteumeni mas....
Perastikoulia

..αγγελόσκονη.. είπε...

chat room μου θύμισε η γειτονιά :)περαστικά σου γλυκιά μου :) φιλιά πολλά πολλά!