30/4/07

Ένα κύμα...


...σκάει μέσα στην ψυχή μου.
Ένα κύμα χαράς.

Για όσα θέλω να κάνω.
Για όσα θέλω να ζήσω.
Μαζί σου.

Ονειρεύομαι από τώρα τις καλοκαιρινές διακοπές που κλείσαμε χθες.
Τον ήλιο, τη θάλασσα, την ησυχία, τις απόμακρες παραλίες.
Να σε ταϊζω φρέσκο ψαράκι.
Να τρως καρπούζι και μετά να σε φιλάω.
Να κοιμόμαστε γυμνοί σκεπασμένοι μόνο με ένα λευκό σεντόνι.
Να τραβάω συνέχεια φωτογραφίες, να τα ρουφήξω όλα όχι μόνο με τα μάτια της καρδιάς μου, μα και μέσα από το φακό, να κλειδώσω τις στιγμές μας.
Να πίνω ουζάκι και να με λες μπεκρή.
Να περπατάω ξυπόλητη.
Να σού κάνω πατητές ανεπιτυχώς μέσα στη θάλασσα και να γελάμε.
Να κοιτάζω τον ήλιο με μισόκλειστα μάτια και να αφήνω τις ακτίνες του να μου χαϊδεύουν το πρόσωπο. Να με καίνε.

Για μένα είναι ήδη Αύγουστος. Είναι σαν να μην περιμένω τα γενέθλιά μου σε πέντε μέρες, είναι σαν να περιμένω τη γιορτή μου τον Αύγουστο και τη γιορτή του να είμαστε μαζί τόσες μέρες, ξέγνοιαστα, ξεκούραστα, καλοκαιρινά, ερωτικά.

Περιμένω και ζω για ένα αέναο ταξίδι, πέρα απ'την Αγάπη.
Περιμένω και ζω ένα ταξίδι μαζί σου, καρδιά μου...

16 σχόλια:

leila είπε...

Καλά κάνω γω που αναρωτιέμαι αν θα κατεβάσω τα καλοκαιρινα, εδώ εσύ ήδη έκλεισες διακοπές!
Πίνω και γω ένα malibu ;-) στην υγειά σας !
Και περιμένουμε όλοι μαζί το καλοκαιράκι!

eρωτακι είπε...

Μυρίζει καρύδα, leilaκι μου, μοσχοβολάει!!!
Στην υγειά μας, λοιπόν, και η ώρα η καλή στο λεμονάκι μας, να είναι πάντα ευτυχισμένη :)

Sadprince είπε...

Καλά που βλέπω κάτι τέτοια άτομα σαν εσένα και χαμογελάω λίγο με τη δική σας χαρά...
Ετοίμασε στεφανάκι αύριο με πολλά χρωματιστά και όμορφα λουλούδια.. Όμορφο όπως δροσερό και καλοκαιρινό όπως η αγάπη σας.
Πάντα τέτοια να βλέπω!

BeBe είπε...

Μακάρι να τα περάσεις όσο όμορφα τα ονειρεύεσαι κι ακόμα καλύτερα. Τόσο ωραία που τα διατύπωσες..;)
Καλησπέρες

Unknown είπε...

Apo tora kanonises???? Giati mou to kaneis auto?? Gia na me agxoseis? Pou ego den exo mualo na kanoniso tipota....kai den ksero an mporo na kano toso makruna sxedia.....
Agxothika tora!!!!
Pou kleisate?

eρωτακι είπε...

@Πριγκηπάκος
Καλέ μου, και σε σένα, τα ίδια εύχομαι μέσα από την καρδιά μου!
Σε υπέρ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!

@bebe
Σ'ευχαριστώ & καλώς ήλθες στο σπίτι μου!
Επιφυλλάσομαι σχολίων σε σένα, έκανα επίσκεψη και παρακαλώ να με περιμένει και μένα λεμονάδα να δροσιστώ ;)

@zoaki μου
Κανόνισε η αγάπη της ζωής μου, αν και είχαμε συζητήσει το πού! Σε νησί της άγονης γραμμής, με απέραντο γαλάζιο, αμμώδεις παραλίες, ησυχία, μόνο 2 ψαροταβέρνες, χωρίς αμάξι, τα πάντα σε μικρή ακτίνα walking distance, και απειροελάχιστο κόσμο!
Θα σου στείλω mail να σου πω το μέρος, επ'ουδενί δεν το δημοσιεύω ;)
Και σου το προτείνω ανεπιφύλακτα!
Εσύ να ΜΗΝ αγχώνεσαι, κάντο μου σαν χάρη!!!!!!
Φιλί :*******

maria λεμονατη! είπε...

τυχερο το νησι, θα γεμισει ερωτα :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πολύ όμορφο κομμάτι σε όλη αυτή την υπόθεση των θερινών διακοπών, είναι το κλείσιμο και η διαδικασία της προετοιμασίας.
ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΓΡΗΓΟΡΑ Ο ΚΑΙΡΟΣ, ΝΑ 'ΡΘΕΙ ΕΚΕΙΝΗ Η ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΓΕΤΕ ΤΑ 2 ΣΑΣ.
Α, και που είσαιι. ΄Οταν πίνεις ούζο να με σκέφτεσαι. Το ποτό μου!!!
Αυτό το άρωμα....τί μου έκανες τώρα.....έφυγα!

Ανώνυμος είπε...

Αυτές ειναι διακοπές σε ήρεμα μέρη μακριά απο κόσμο και βαβούρα, εύχομαι να περάσεις καλύτερα απ΄όσο μπορείς να φανταστείς ή να ονειρευτείς...αχ ήρθε το καλοκαιράκι!

Νίνα είπε...

πρεπει και να κατεβασω τα καλοκαιρινα και να κλεισω διακοπες..!!! να χαμογελας πολυ και παντα..θα περασεις τελεια..!!! μπραβο!!! μπραβο γιατι κινητοποιεις και εμας που σε διαβαζουμε!!!

Aggelos Spyrou είπε...

Πολύ γλυκό...
:)

Paranoia είπε...

Η μυρωδιά της καρύδας μας έσπασε τη μύτη...
στην πραγματικότητα να είναι ακόμα πιο όμορφα τα όνειρά σου.

..αγγελόσκονη.. είπε...

καρπούζι καρπούζι καρπούζι...θέλω καρπούζι!!!επίσης θέλω και κάποιον αν κάθεται απέναντι μου για να του φτύνω τα κουκούτσια :) είπαμε χαζό παιδί χαρά γεμάτο!! :)

eρωτακι είπε...

@maraki
Θα γεμίσει έρωτα και αγάπη πολλή, ναι! ;)
Καλημέρα & καλό μήνα! :*

@γλαρομανούλα
Φυσικά και θα σε σκέφτομαι με αγάπη, μανούλα, και θα εύχομαι να χαλαρώνεις και να περνάς μαγικές στιγμές στην αγκαλιά του γλάρου σου!
Καλημέρα & καλό μήνα! :*

@trelofantasmeni
Εύχομαι και σε σένα, γλυκιά μου, να περάσεις αξέχαστες στιγμές αγκαλιά με τον άντρα σου!
Καλημέρα & καλό μήνα! :*

@nina
Και σε σένα εύχομαι να χαμογελάς πάντα, είναι το μόνο όπλο-αντίδοτο στην τρέλα και τις δοκιμασίες της ζωής, και να ερωτευτείς τρελά και να παραδοθείς άνευ όρων... (κατάλαβες...) ;)
Καλημέρα & καλό μήνα! :*

@Άγγελος Σπύρου
Τι να πούμε για τα δικά σου ολόγλυκα ποστ Αγγελάκο μου? Να χαίρεσαι τον έρωτά σου και... με το καλό ;) αναμένω!
Καλημέρα & καλό μήνα! :*

@Φιορούλι
Σ'ευχαριστώ γλυκιά μου, έχω και εγώ και ο λατρεμένος μου ΤΡΕΛΑ με το άρωμα της καρύδας! Τόσο καλοκαιρινό και ταξιδιάρικο!
Καλημέρα & καλό μήνα! :*

@αγγελόσκονη
Είσαι εσύ... παιδί για πολλή αγάπη!!! ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΑΤΣΣΣΣΣΣ!
-και τα κουκούτσια να τα φτύσεις στη μούρη που πρέπει!;)
Καλημέρα & καλό μήνα! :*

Νίνα είπε...

χαχα!!! εισαι Α Π Ι Σ Τ Ε Υ Τ Η !!!!

eρωτακι είπε...

@nina
Σμουατς (η eρωτας πετά σε ΟΛΑ τα σπιτάκια, καρδούλα μου!)!!!