8/3/07

Stella...



Female Head (La Scapigliata), c.1508, by Leonardo Da Vinci

...στα ιταλικά σημαίνει αστέρι.

Στέλα στα ελληνικά σημαίνει το δικό μου αστέρι, η καλύτερή μου φίλη, ο άνθρωπος που χωρίς να μιλάω, καταλαβαίνει, που όταν μιλάω, ακούει, που όταν κλαίω, με κάνει να γελάω και παίρνει το βάρος που καταπλακώνει την ψυχούλα μου σαν να ήταν πούπουλο.

Η Στέλα είναι από τα σημαντικότερα πρόσωπα στη ζωή μου.

Τη νιώθω περισσότερο στην κατηγορία "συγγενής" παρά "φίλη": θα μπορούσα να πω πως είναι φίλη με στοιχεία εν δυνάμει συγγενούς ή συγγενής με ποιοτικά στοιχεία φίλης.

Κι επειδή τους συγγενείς, ως γνωστόν, δεν τους διαλέγουμε όπως τους φίλους μας, αλλά τους βρίσκουμε, η περίπτωση της stella της αστεράτης μου, είναι ότι μου έπεσε από τον ουρανό (κυριολεκτικά!).

Ήταν η δική μου ευχή - απάντηση στην επιθυμία της ειλικρινούς γυναικείας φιλίας, που κατά τη γνώμη μου είναι σπάνια.

Οι γυναίκες είναι ανταγωνιστικές σε σχέση με άλλες γυναίκες. Ζηλεύουν. Είναι ανειλικρινής. Λένε άλλα μπροστά και άλλα πίσω. Κοιτάζουν την πάρτη τους.

Η Stella δεν είναι έτσι.

Εξωτερικά, είναι ένα πανέμορφο κορίτσι (γυναίκα είναι, αλλά μου αρέσει να αποκαλώ τις γυναίκες που αγαπάω "κορίτσι" - και τη μάνα μου, κορίτσι την φωνάζω), αυτό που λέμε μελανούρι, σωστή μαντόνα που λέει και η νονά μου (πού να την είχατε δει και νύφη, ΘΕΑ! αξέχαστη εικόνα, μα την αλήθεια, η ωραιότερη νύφη που έχω δει στη ζωή μου), με γλυκά μάτια που μέσα τους βλέπεις όντως ένα κορίτσι: ένα κορίτσι σκανταλιάρικο, γλυκό, ναζιάρικο, παραπονιάρικο, αγαπησιάρικο και, πάνω απ'όλα, ειλικρινές.

Εσωτερικά, όσο τη γνωρίζεις και γίνεσαι ο άνθρωπός της κι εκείνη ο δικός σου, είναι ένας άνθρωπος ζεστός, προσγειωμένος (και απογειωμένος εκεί που πρέπει - βλέπε απίστευτο χιούμορ και πνευματική οξυδέρκεια), γλυκύτατος, με ενδιαφέρον για τον άνθρωπο (λίγο λάθος να βάζεις τους άλλους πάνω από τον ίδιο σου τον εαυτό και τη μαλώνω γι'αυτό, αλλά το κάνω κι εγώ εντούτοις, από τότε που γεννήθηκα!), έμπιστος (τάφος είναι η λέξη-κλειδί στο σημείο αυτό), πάντα με τη σωστή λύση στο πρόβλημα (λογική με συναίσθημα και όχι ξεραϊλα) και συμμερισμός της χαράς του άλλου με συμμετοχή, και όχι με μεμψιμοιρία, και άλλα πολλά που αυτή τη στιγμή, επειδή με έχει καταβάλλει το συναίσθημα, δεν μπορώ να καταγράψω λεπτομερώς...

Ο λόγος που γράφω αυτό το ποστ είναι, λαμπερό μου αστέρι, Stella μου, ότι σε αγαπάω πάρα πολύ και είσαι ο άνθρωπος (πέραν της αγάπης της ζωής μου και των γονιών μου) που θα στραφώ και ξέρω πως θα είσαι εκεί πάντα να με στηρίζεις, να με ακούς και να με φροντίζεις.

Η σχέση μας μου θυμίζει τη σχέση του πατέρα μου με τον Αντώνη. Μελαγχόλησα τώρα που το σκέφτηκα, αλλά γνωρίζονταν από παιδιά και πέρασαν όλη τους τη ζωή μαζί, μέχρι που ο Αντώνης μάς την έσκασε νωρίς... Εύχομαι μέσα από την ψυχή μου να είμαστε πάντα ανθρώπινες, πάντα αγαπημένες, και να στηρίζουμε η μία την άλλη και στις χαρές, αλλά και στις λύπες.

Έναν ουρανό αγάπης από μένα για σένα, για να λάμπεις πάντα μέσα στον ουρανό της ζωής μου.

Σε φιλώ με αγάπη αστεράτη μου.
xxx

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Έγια γιε.....
Έχω μουδιάσει...δεν ξέρω τι να πω...έχω συγκινηθεί τόσο πολύ...
Γιατί ξέρω ότι με αγαπάς και ότι με νιώθεις και ότι είσαι δίπλα μου...το δείχνουν οι πράξεις σου πριν από τα λόγια και αυτό είναι που μετράει πάνω από όλα!!
Είσαι η δίδυμη αδελφή που δεν είχα ποτέ....και χαίρομαι τόσο που είσαι στη ζωή μου...που σε ξαναβρήκα!!!
Παρόλο που το "πάντα" και το "ποτέ" είναι μόνο του Θεού, θα σου πω ότι εγώ θα είμαι ΠΑΝΤΑ εδώ και το ξέρω ότι θα είσαι και εσύ....και ότι όλα θα τα περάσουμε μαζί, γλυκά και πικρά...όλα.
Επίσης μπορώ να σου υποσχεθώ ότι δεν θα γίνουμε κλασσικές γιαγιάδες που θα φτιάχνουν γλυκά του κουταλιού και θα μιλούν για τα εγγόνια τους που δεν διαβάζουν και που δεν σέβονται τους μεγαλύτερους!!! Θα είμαστε οι γιαγιάδες που θα περνούν την ώρα τους ποιοτικά σε spa στο Mont Blanc κάνοντας ασκήσεις οφθαλμόλουτρο ώστε να αποφύγουν την εγχείρηση καταρράκτη!!!!! (χαχαχαχαχαχα)
Σ'αγαπάω πολύ!!!

eρωτακι είπε...

Έγια γιε....
Είσαι σκουλήκι!!!
Τώρα ήταν η σειρά μου να βάλω τα κλάμματα, με αποτέλεσμα να έχω την Ξι Παπαμήτρου εδώ να ρωτάει τί έπαθα (ασχέτως αν μου πετάει νερά στη μπουγάδα και τα τρώει και ο Αντωνάκης στο κεφάλι, αλλά στο γάμο θα μου πάρει δώρο σίδερο και θα πευαχτώ να την ευχαριστήσω - πολλές ελληνικές ταινίες βλέπουμε, κυρία Κοκκοβίκου μου!!! χαχαχαχα!!!)
Κι εγώ πιστεύω πως είσαι η δίδυμη αδελφή που πάντα ήθελα να είχα και δυστυχώς, δεν είχα εξ'αίματος, αλλά βρήκα εσένα :) :) :) τί καλά!!!
Εννοείται ότι όταν γεράσουμε θα περνάμε τον χρόνο μας με σικάτες ασχολίες, σε κοσμικά μέρη, απολαμβάνοντας τη ζωή και μπανίζοντας νεαρόπαιδα-τρυφερούδια!!!
Θα με σκίσει ο Κ. που τα γράφω αυτά, αλλά πάντα μόνο εσένα θα αγαπώ, καλέ μου :* χιχι
Πολύ "ανέβηκα" σήμερα με όλα τούτα, και απάλυνε μέσα μου και η φρίκη που πήρα με το πρωινό e-mail και τα νεύρα που μου προκαλεί η καινούρια (έτσι είμαι 2 εβδομάδες στη δουλειά και το παίζω χαλίφης στη θέση του χαλίφη και βασιλικότερη της βασιλίσσης???)
Σε φιλώ γλυκά με αγάπη, κορίτσι μου. xxx

..αγγελόσκονη.. είπε...

χαχαχαχα ο μόνος λόγος που θα σχολιάσω είναι για να σου πω εύγε που σου σπάει τα νεύρα η καινούρια!!! ε μα που πάνε αυτές οι καινούριες; έλεος πια... πάντα εγώ θα είμαι το "μικρό" και πάντα εμένα θα πειράζουν και πάντα εμένα να βλέπουν σαν την ελπίδα για ακόμα καλύτερες μέρες στην δουλειά!!το παράκανα με το τελευταίο ε; :) φιλάκια γλυκιές μου...πάντα έτσι να είστε!!στον κόσμο που ζούμε αν δεν υπήρχαν κι αυτά τι θα κάναμε; :)

eρωτακι είπε...

Γλυκιά & παραδεισένια αγγελόσκονη (αυτό το φρου φρου των φτερών σου μας έχει γεμίσει με ονειρεμένη αγγελόσκονη... αχ, τι καλά!),
Καθόλου δεν το παράκανες, το ζήτημα είναι να υπήρχε σεβασμός απέναντι στο συνάδελφο... ταπεινότητα... αλλά αυτά που αναφέρω, υφίστανται μόνο σε πολιτισμένες χώρες του εξωτερικού (γι'αυτό και θα πάρω τον δικό μου Άγγελο, αργά ή γρήγορα) και θα πάμε προς αναζήτηση μιας καλύτερης Ιθάκης...
Σ'ευχαριστούμε μικρή μου για το γλυκύτατο σχόλιο σου (αυτή τη στιγμή, η καινούρια έχει μπει σε ένα ραντεβού και καθαρίζει ο χώρος από αρνητικά κύματα... μπρρρρρ!!! χαχα!!!!)
Σε φιλώ γλυκά!!!