21/2/07

Η Αίθουσα του Θρόνου



Μια μέρα, η αυτού μεγαλειότης, ο εαυτός μας, πρέπει να βγει από την αίθουσα του θρόνου και μαζί με τους αυλικούς του, το νου και την καρδιά, να αποφασίσει για τη ζωή του…

[Από το ομώνυμο βιβλίο "Η Αίθουσα Του Θρόνου" του ακαδημαϊκού Τάσου Αθανασιάδη]

Κοιτάζω αυτή τη φωτογραφία και σκέφτομαι τα λόγια σου, φυσικός συνειρμός: Sometimes, when I look deep into your eyes I swear I can see your soul...
Από τη μέρα που σε γνώρισα, κι εγώ όποτε κοιτάζομαι στον καθρέπτη, μπορώ να δω την ψυχή μου, αλλά και εσένα μέσα στο βλέμμα μου, και όταν κοιτάζω τα μάτια σου, βλέπω τη δική σου ψυχή, αλλά και εμένα μέσα τους.
Είσαι ο αντικατοπτρισμός μου...

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που αλήθεια ήθελε να γράψει κυρίες και κύριοι είναι ότι το κοριτσάκι μας βρήκε τη μικρή ακριδούλα που πάντα έψαχνε.....
Εγια γιεεεεε.....!!!!!

eρωτακι είπε...

Έγια γιε the sequel!!!
Θυμάσαι αλήθεια πόσο γκρίνιαζα "θέλω να βρω επιτέλους κι εγώ τη μικρή μου ακριδούλα!!"? Ε, λοιπόν, οι ουρανοί ήταν ανοιχτοί και ήρθε η ακριδούλα μου και είμαστε δύο ακριδούλες ερωτευμένες και ευτυχισμένες!!!
Χιχι!!
Φιλάκια μπεμπούλα μου xxx